رسانه دیجیتال هیرو

ساخت وبلاگ

خواص قهوه؛ خاصیت شگفت انگیز قهوه سبز، ترک و اسپرسو تلخ

قهوه دومین نوشیدنی پرطرفدار جهان پس از آب می باشد. بوی شگفت انگیز قهوه با طعم تلخ و دلچسب آن سبب شده مردم بسیاری در سراسر ایران و جهان هر روز صبح خود را با این نوشیدنی جادویی آغاز کنند.

 

قهوه خام یا قهوه سبز و همچنین انواع قهوه های دیگر مانند : قهوه ترک و قهوه اسپرسو تلخ فواید فراوانی برای سلامتی بدن دارند که در این مقاله از سایت کوکا با خواص کامل انواع قهوه برای لاغری، سلامتی کل بدن، لاغری و پوست صورت و مو آشنا خواهید شد.

 

در بخش اول به فواید قهوه سبز، بخش دوم فواید قهوه ترک، بخش سوم خواص قهوه اسپرسو و بخش چهارم فواید ماسک قهوه برای پوست و مو و زیبایی پرداخته ایم.

قهوه سبز (به انگلیسی :  green coffee دانه های لوبیایی شکل قهوه هستند که هنوز بو داده نشده اند.

 

فرآیند شستشو و بو دادن دانه های قهوه علاوه بر اینکه رنگ و طعم آن ها را تغییر می دهد باعث کاهش مقدار کلروژنیک اسید موجود در آن ها می شود.

 

بنابراین دانه های قهوه سبز نسبت به دانه های قهوه معمولی دارای سطح بالاتری از کلروژنیک اسید هستند که دارای خواص بیشماری برای سلامتی می باشد.

 

خواص قهوه سبز برای لاغری و کاهش وزن بعد از آن مورد توجه قرار گرفت که دکتر اوز در سال 2012 در یک برنامه ی تلویزیونی اعلام کرد که این ماده خاصیت چربی سوزی بالایی دارد و شما برای لاغری دیگر به ورزش یا رژیم غذایی نیازی ندارید.

چرا مردم قهوه سبز را می خورند؟

افراد چاق و افراد مبتلا به بیماری های دیابت، فشار خون بالا، آلزایمر و عفونت های باکتریایی از قهوه سبز برای درمان بیماری های خود استفاده می کنند.

 

قهوه منبع قابل توجهی از کافئین است که اغلب به عنوان یک عنصر اصلی در بسیاری از قرص های رژیمی شناخته می شود تحقیقات نشان داده که کافئین می تواند سوخت و ساز بدن را 3 تا 11% افزایش دهد.

 

کلروژنیک اسید قهوه سبز می تواند با کاهش قند خون و جلوگیری از افزایش سنتز چربی باعث کاهش وزن شود، همچنین اعتقاد بر این است که اسید کلروژنیک جذب چربی از غذا را کاهش می دهد و متابولیسم چربی سوزی را فعال می کند.

 

تحقیقات نشان داده که قهوه سبز در بعضی افراد باعث کاهش فشار خون می شود. عصاره قهوه سبز همچنین می تواند اثرات مثبتی بر رگ های خونی داشته باشد که برای سلامت قلب مفید می باشد.

 

قهوه سبز به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند.

 

رسانه دیجیتال هیرو...
ما را در سایت رسانه دیجیتال هیرو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : teletexting heero بازدید : 248 تاريخ : دوشنبه 31 تير 1398 ساعت: 16:46

خواص دمنوش زعفران

در طب سنتی گل زعفران دارای طبیعتی گرم و خشک است و از خواص زعفران و دمنوش آن می توان به کاهش تحریکات بینی، تعریق زیاد پوست، غنی شدن خون، درمان دردهای معده و عصبی، تشنج و سرفه های تشنجی و همچنین هیستری اشاره کرد. خوردن مخلوط زعفران و عسل طبیعی نشاط آور و خنده آور می باشد و برای خرد کردن سنگ مثانه مفید است.مصلح زعفران، بادیان رومی یا همان انیسون و سکنجبین می باشد.

 

دمنوش زعفرانی

چای زعفران برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند آسم، سرفه، خشکی پوست، حمله عصبی، گاز معده، سوزش سردل، بی خوابی و انزال زود رس مفید است.

 

زعفران حاوی کاروتنوئیدها است و بر طبق یافته های علمی، این کاروتنوئیدها ایجاد واکنش های مختلفی در برابر کارسینومای سرطانی، توده های بدخیم سرطانی (سارکوما) و لوکمی در انسان ها می کنند.

 

همچنین چای زعفران برای درمان افسردگی نیز استفاده می شود. گزارش شده است که دریافت مقدار زیادی از دم کرده و یا ادویه ی زعفران موجب احساس شادی و خوشحالی می شود.

 

دم کرده ی زعفران برای دردهای متوسط تا شدید شکمی و قسمت فوقانی شکم موثر است. همچنین دردهای غشای روده ی بزرگ را نیز آرام می کند.

 

علاوه بر این، به موارد زیر  نیز می توان اشاره کرد:

 

* خون ساز است و موجب تسهیل گردش خون و همچنین کاهش فشار خون می‌شود.

 

* به رفع نفخ معده و هضم غذا کمک می‌کند.

 

* ادرارآور بوده و کلیه و مثانه را پاک می‌کند.

 

* به علت فرح بخش بودن خاصیت ضد اضطراب و ضد افسردگی دارد.

 

*به علت وجود آنتی اکسیدان خاصیت ضد سرطان نیز دارد.

* خاصیت اشتها آور داشته و در بهبود عملکرد دستگاه گوارش تاثیر دارد، همچنین به هضم غذا نیز کمک می‌کند.

 

رسانه دیجیتال هیرو...
ما را در سایت رسانه دیجیتال هیرو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : teletexting heero بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 30 تير 1398 ساعت: 2:44

چرا باید عسل مصرف کنیم؟

فواید عسل طبیعی

انسان‌ها از دوران باستان از عسل به دلیل خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی آن استفاده می‌کردند. در حقیقت، یونانیان، رومی‌ها و مصری‌ها خواص عسل طبیعی را که ارسطو نیز در سال ۳۸۴ پیش از میلاد به آن اشاره کرده است، ثبت کرده‌اند. حتی حضرت سلیمان گفته است که «پسرم، عسل بخور که برای تو فایده دارد». عسل قطعاً یکی از محصولات قدیمی است که جایگاه خوبی را در دل‌های مردم از لحاظ شفابخشی طبیعی به دست آورده است.

 

بوسیله عسل  ارگانیک نه تنها می‌توان شکر را از سبد غذایی خود حذف کرد، بلکه مواد مغذی و سلامتی را می‌توان وارد زندگی خود نمود. در ترکیب اصلی آن، یک قاشق غذاخوری عسل دارای حدود ۶۴کالری بوده و هیچ گونه چربی یا کلسترول ندارد.

 

این ماده غذایی حاوی ویتامین‌ها، آنزیم‌های کم‌مقدار، آمینو اسیدها و مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، کلرین سدیم، منیزیم، فسفات و پتاسیم است. به دلیل تمایل عسل به سطح pH اسیدی (۲/۳ تا ۵/۴)، به کاهش رشد باکتری کمک می‌کند و خواص آنتی اکسیدانی آن باعث حذف برخی رادیکال‌های آزاد می‌شود. این ماده احتمالاً یکی از بهترین شیرین کننده‌ها و نوعی قند کمتر فرآوری شده بر روی زمین است.

 

فرآیند تولید عسل طبیعی

خواص عسل طبیعی

از آنجایی که فرآیند تولید عسل یک فرآیند معمولی نیست، اگر از میزان تلاش‌هایی که برای تولید آن انجام می‌شوند اطلاع یابید، بسیار تعجب خواهید کرد. کارشناسان زنبورداری ادعا می‌کنند که برای تولید ۴۵۰ گرم عسل، تقریباً ۶۰ هزار زنبور به حدود ۲ میلیون گل سر می‌زنند (حدود ۸۸۵۰ کیلومتر) تا شهد کافی برای تولید این مقدار عسل را استخراج نمایند.

 

این کار به میزان زیادی کار گروهی و صرف زمان بسیار زیاد نیاز دارد. زنبورهای عسل دارای دو معده هستند و شهد بدست آمده از گل‌ها را درون یکی از این معده‌ها ذخیره می‌کنند بوسیله معده دیگر، غذا و گرده گل مورد علاقه خود را هضم می‌کنند.

 

در معده اضافی، شهد بدست آمده از گرده گل جمع‌آوری شده، با آنزیم‌ها مخلوط می‌شود و هر زنبور این مخلوط را به درون دهان زنبور دیگری قی می‌کند (بالا می‌آورد). این کار ممکن است ناخوشایند به نظر بیاید، اما در واقع کاری بسیار طبیعی است و آنگونه که به نظر می‌آید، کار کثیفی نیست. این فرآیند تا زمانی که بخشی از شهد هضم شود، ادامه می‌یابد. سپس درون شان عسل ذخیره شده و زنبورها از بال‌های خود برای باد دهی به شهد مایع و غلیظ‌ تر کردن آن استفاده می‌کنند.

 

پس از آن، مایع دیگری که برای مهر و موم کردن شهد درون سلول استفاده می‌شود، از معده زنبور ترشح شده و شهد درون موم زنبور، تبدیل به جامد می‌شود. در اینجا نگاهی به خواص عسل برای سلامتی می‌اندازیم بطوری که افراد هر چه بیشتری بتوانند از فواید این شفابخش طبیعی و کمک کننده به سلامت بهره‌مند شوند.

 

شایان ذکر است که نباید به یک نوزاد، عسل داده شود، زیرا سیستم ایمنی و سیستم گوارشی آن‌ها هنوز در حال رشد هستند. عسل ممکن است حاوی بوتولیسم باشد و بدن کوچک آن‌ها، هنوز برای مبارزه با آن آمادگی ندارد.

عسل یک شیرین کننده طبیعی است، اما باید مراقب عسل مصنوعی باشید

عسل یک شیرین کننده طبیعی بسیار عالی است، اما باید مراقب افراد یا تولیدکنندگانی باشید که عسل را تصفیه کرده و بسیاری از خواص ضدباکتریایی آن را از بین می‌برند. در صورتی که یک عسل درجه ۱را از یکی از فروشگاه‌های محل خود خریداری می‌کنید، این احتمال وجود دارد که این عسل شدیداً تصفیه شده باشد. در حقیقت، برخی می‌گویند که سه چهارم عسل یافت شده در فروشگاه‌ها، آنقدر تصفیه شده‌اند که تقریباً تمام فواید تغذیه‌ای خود را از دست داده‌اند.

 

مقدار زیادی از این (به اصطلاح) عسل‌ها، در چین ساخته می‌شوند و هیچ نشانی از وجود گرده گل حتی درون شیشه‌ها وجود ندارد، این بدین معناست که این عسل‌ها فوق تصفیه شده هستند. بنابراین اگر ازفروشگاه‌ اینترنتی و سوپر مارکت‌ها خرید می‌کنید، مراقب خرید عسل‌ها باشید. ما عسل ها را کاملا خام و طبیعی عرضه میکنیم که میتوانید آن ها را از طریق فروشگاه آنلاین توشه بر سفارش داده و در هر جای ایران درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

رسانه دیجیتال هیرو...
ما را در سایت رسانه دیجیتال هیرو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : teletexting heero بازدید : 169 تاريخ : شنبه 29 تير 1398 ساعت: 18:37

محصولات غیر ارگانیک

میوه ها و سبزیجات غیر ارگانیک معمولا محصولاتی هستند که به طریقه معمول که ما انتظار داریم پرورش داده میشوند. بسیاری از آنها ممکن است از لحاظ ژنتیکی اصلاح شده و شامل استفاده از کود و آفت کش ها شوند. بیشتر مواد غذایی که در سوپر مارکت ها و فروشگاه اینترنتی مواد غذایی پیدا می کنید غیر ارگانیک هستند. اینگونه محصولات مشخصا ارزانتر از مشابه های ارگانیک خود هستند و این بحث نیز همواره در مورد آنها وجود داشته که تا چه اندازه متفاوت هستند.

 

محصولات ارگانیک

کشاورزی ارگانیک به شیوه های کشاورزی اشاره می کند که که بر اساس استانداردهای تدوین شده هر کشور یا منطقه بین المللی، ترویج و ارتقاء تنوع زیستی، سلامت چرخه بیولوژیکی و بهبود فعالیت زیست شناسی خاک را در دستور کار خود قرار می دهند. این بدان معنی است که مدیریت خاک، چرخش محصول و تکنیک های باروری بدون استفاده از مواد شیمیایی انجام میشود. بیشتر مردم به زبان ساده تر کلمه “ارگانیک” را به محصولاتی نسبت می دهند که در تولید آنها از هیچگونه مواد شیمیایی شامل کودها و آفت کش ها استفاده نمی شود، اما این موضوع همواره صحیح نیست. در واقع در این زمینه مقررات و استانداردهایی تدوین شده که حداقل میزان آفت کش ها و مواد شیمیایی موجود در محصولات ارگانیک را مشخص می کند که معمولا کمتر از همتایان غیر ارگانیک آنها است، اما به طور کلی میوه های ارگانیک نیز حاوی آثار اندکی از آفت کش ها یا مواد شیمیایی مورد استفاده برای کنترل بیولوژیکی هستند.

 

تفاوت ….

بنابراین تفاوت عمده میان میوه و سبزیجات دو دسته معمولا به نوع و مقدار آفت کش و کودهای شیمیایی مورد استفاده در پرورش آنهاست. جالب است بدانید ادرار شما نشانه خوبی از تفاوت میان ایندوست چراکه باقی مانده آفت کش های مواد خوراکی در کلیه های شما رسوب میکنند و سپس در ادرار آثار خود را نشان می دهند در حالی که در رژیم های غذایی ارگانیک این موضوع کمتر اتفاق می افتد. همچنین تهیه یک محصول غذایی به روشهای صنعتی و مصنوعی می تواند منجر به از دست رفتن برخی مواد مغذی، معدنی و خواص طبیعی موجود در آنها شود. این دو تفاوت در واقع انگیزه مردم در استفاد از محصولات ارگانیک را افزایش می دهد و این در حالی است که برخی دیگر کماکان معقدند تفاوت عمده میان آنها وجود ندارد.

رسانه دیجیتال هیرو...
ما را در سایت رسانه دیجیتال هیرو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : teletexting heero بازدید : 156 تاريخ : جمعه 28 تير 1398 ساعت: 18:29

سايت پيش ثبت نام سجا شاهد 98

سامانه پيش ثبت نام سجا يا همان سامانه ثبت نام دانش آموزان شاهد 98 از بهار 94 جهت يكپارچه سازي تمامي فعاليت ها و ثبت نام هاي مدارس شاهد و ايثارگران كشور راه اندازي شده است كه تمامي فعاليت هاي مربوط به مدارس شاهد و ايثارگران از جمله ثبت نام مدارس شاهد 98-99، برگزاري كلاس هاي جبرانيو تقويتي، گزارشگيري و... از طريق سامانه شاهد سجا انجام خواهد شد.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

در سامانه سجا شاهد چگونه مدرسه انتخاب كنيم؟

با توجه به اظهارات مدير كل امور شاهد و ايثارگران آموزش  و پرورش در سال 98 مدرسه شاهد تازه تاسيس نداريم و ظرفيت مدارس شاهد 98-99 تفاوتي با سال گذشته نكرده است لذا دانش آموزان بايد با توجه به منطقه سكونت خود اقدام به انتخاب مدرسه شاهد سايت سجا مورد نظر نمايند و انتخاب مدرسه خارج از محل سكونت شانس قبولي دانش آموز را كم خواهد كرد در ادامه ليست مدارس شاهد تهران و شهرستان هارا با كليك بر لينك مورد نظرمي توانيد مطالعه بفرماييد.

سامانه اعلام نتايج ثبت نام مدارس شاهد 98-99

 

اعلام نتايج مدارس شاهد 98-99 پايه هفتم دبيرستان دوره اول متوسطه در 14 خرداد ماه 98 بر روي سامانه اعلام نتايج سجا student.saja.medu.ir قرار خواهد گرفت توصيه مي شود براي اطلاع از نحوه مشاهده نتايج اوليه مدارس شاهد پايه اول ابتدايي 98 و همچنين اولين اقدام بعد از مشاهده نتايج، تكليف اسامي كه به عنوان ذخيره قبول شده اند و مدارك ثبت نام و از همه مهمترنحوه ثبت نام مدارس شاهد دبيرستان دوره اول با مشاوران درخت دانش از طريق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نماييد.

رسانه دیجیتال هیرو...
ما را در سایت رسانه دیجیتال هیرو دنبال می کنید

برچسب : سايت پيش ثبت نام سجا شاهد 98, سامانه شاهد سجا, در سامانه سجا شاهد چگونه مدرسه انتخاب كنيم؟, سامانه اعلام نتايج ثبت نام مدارس شاهد 98,99, اعلام نتايج مدارس شاهد 98,99, اعلام نتايج مدارس شاهد 98,99 پايه هفتم, سامانه اعلام نتايج سجا student,saja,medu,ir , ثبت نام مدارس شاهد دبيرستان دوره اول, , نویسنده : teletexting heero بازدید : 251 تاريخ : جمعه 7 تير 1398 ساعت: 2:06

شرايط ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم 98

شرايط ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم 98 با تمامي مقاطع متفاوت است زيرا معدل دانش آموز خود حداكثر شامل 300 امتياز مي باشد و براي دانش آموزاني كه سهميه هاي بالا ندارند خود يه شانس قبولي مي باشد كه در اين مقطه دوره دوم متوسطه ما داريم.

 

چهارشنبه 5 تير ماه 98 پيش ثبت نام مدارس شاهد دبيرستان دوره دوم متوسطه آغاز خواهد شد و به مدت دو هفته در سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 ادامه خواهد داشت توصيه مي شود: حتما قبل از ثبت نام اين مقاله را كامل مطالعه نماييد و براي بالا بردن شانس قبولي در اين دوره از ثبت نام، درج امتياز هاي عادي و ايثارگري و فرهنگي و ..( درج امتياز نوه رزمنده (جديد) و .. اتتخاب مدرسه در رشته دلخواه با مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طريق شماره 9099072943 (بدون كدگيري و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نماييد.

ثبت نام مدارس شاهد 98

 

آغاز ثبت نام مدارس شاهد 98 پايه دهم متوسطه دوم از فردا

ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98 از فردا 5 تير ماه 98 آغاز مي شود و تا 21 تير ماه ادامه خواهد داشت، امتياز معدل دانش آموز يكي از امتيازهاي قبولي مي باشد و حتي دانش آموزاني كه امتيازهاي جانبازي و ايثارگري و نوه رزمنده و فرهنگي و مدال اول تا سوم مسابقات و ....ندارند مي توانند با امتياز معدل وارد مدارس شاهد دبيرستان دوره دوم شوند.

توصيه مي شود براي انجام تمامي مراحل ثبت نام متوسطه دوره دوم مدرسه شاهد، انتخاب مدرسه و اولويت بندي رشته(بعضي از مدارس بعضي از رشته ها را ارائه پذيرش ندارند)، درج امتيازهاي عادي و ايثارگري و بالا بردن شانس قبولي، ورود به سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 و .. مي توانيد با مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طريق شماره گيري شماره 9099072943 (بدون كد و پيش شماره) تماس حاصل نماييد.

مهلت ثبت نام مدارس شاهد 98 پايه دهم متوسطه دوره اول تا 14 تير ماه

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد پايه هفتم 98، از اول تير ماه آغاز شد و مهلت ورود به سايت ثبت نام مدارس شاهد جهت ثبت نام دانش آموزان پايه متوسطه دوره اول دبيرستان (اول راهنمايي) شاهد بر اساس امتياز هاي جديد ارائه شده تا  14 تير ماه 98 ادامه خواهد داشت و دانش آموزان و خانواده ها اصلا نگران زمان ثبت نام نباشند، توصيه مي شود كه تمام مراحل ثبت نام و انتخاب مدرسه، نحوه امتياز بندي مدارس شاهد 98 را به مشاوران مجرب سجا درخت دانش بسپاريد و حتما اين مقاله را كامل مطالعه نماييد

رسانه دیجیتال هیرو...
ما را در سایت رسانه دیجیتال هیرو دنبال می کنید

برچسب : شرايط ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم 98, شرايط ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم 98,سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98,99, ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98, مهلت ثبت نام مدارس شاهد 98 پايه دهم متوسطه دوره اول تا 14 تير ماه,ثبت نام مدارس شاهد پايه هفتم 98,سايت ثبت نام مدارس شاهد , نحوه امتياز بندي مدارس شاهد 98, , نویسنده : teletexting heero بازدید : 232 تاريخ : چهارشنبه 5 تير 1398 ساعت: 11:47

آغاز ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98 از فردا 4 تير ماه

ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم 98 يا همان (پايه نهم به دهم) از سه شنبه 4 تير ماه شروع خواهد شد و پيش ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98-99 پايه دهم اين دوره با تمام مقاطع و حتي ميان پايه اي ها متفاوت مي باشد چون معدل و سوابق تحصيلي دانش آموز تاثير زيادي در قبولي و انتخاب اولويت خواهد داشت.

توصيه مي شود: براي انجام تمامي مراحل ثبت نام مدرسه شاهد پايه نهم به دهم در سايت سجا، انتخاب اولويت بندي بر اساس مدرسه و افزايش امتيازبندي با شناخت درست از سهميه ها و ... مي توانيد با شماره 9099072943 (بدون گرفتن كد و پيش شماره) با مشاوران شاهد درخت دانش تماس حاصل نماييد.

مهلت ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98 چند روز است و اعلام نتايج كي مي باشد؟

مهلت ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98 دوره دوم متوسطه به مدت دو هفته و تا 17 تير ماه 98 مي باشد و اعلام نتايج پايه دهم مدارس شاهد سه روز بعد از اتمام ثبت نام منتشر خواهد شد.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد دوره دوم متوسطه دهم 98

تنها سامانه ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم دبيرستان سامانه سجا شاهد سايت saja.medu.ir مي باشد كه توصيه مي شود اگر قصد دارديد كه خودتون ثبت نام را انجام دهيد حتما قبل از ورود به سامانه سجا پايه دهم 98 بر روي اين لينك ها كليك نماييد تا چگونگي ورود به پايه مورد نظر را پيدا نماييد و اشتباه انجام ندهيد.

شرايط ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98

شرايط ثبت نام مدارس شاهد دبيرستان متوسطه دوره دوم 98 دارا بودن معدل خوب و شرايط اخلاقي دانش آموز مي باشد يكي از شرايط مهم كه شانس قبولي را افزايش خواهد داشت داشتن سهميه و امتياز مي باشد كه در مقاله نحوه امتياز بندي مدارس شاهد پايه دهم 98 كامل به آن پرداخته ايم.

چه كساني مي توانند در پيش ثبت نام مدارس شاهد دوره متوسطه دوم شركت نمايند؟

تمام دانش آموزاني كه پايه نهم را تمام كرده باشند و وارد پايه دهم شوند مي توانند در اين مقطع بر اساس دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 ثبت نام كنند و هيچگونه محدوديتي براي پيش ثبت نام نداريم حتي دانش آموزاني كه جز معدل هيچ گونه امتياز ديگه اي نداشته باشند.

تاثير ميزان معدل پايه دهم در قبولي مدارس شاهد 98

ميزان تاثير معدل در  امتياز دانش آموز نمره معدل ضربدر 15 مي باشد كه حداكثر آن 300 امتياز مي باشد به عنوان مثال دانش آموزي كه معدل 20 داشته باشد ضربدر 15 خواهد شد و امتياز سوابق تحصيلي آن حساب مي شود.

توصيه مي شود: براي بالا بردن شانس قبولي در مدارس دبيرستان دوره دوم شاهد حتما ثبت نام خودر را به صورت رايگان به مشاوران مجرب ما بسپاريد.

رسانه دیجیتال هیرو...
ما را در سایت رسانه دیجیتال هیرو دنبال می کنید

برچسب : آغاز ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98 از فردا 4 تير ماه, پيش ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98,99, ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم 98 ,سايت سجا, ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98, اعلام نتايج پايه دهم مدارس شاهد , سامانه ثبت نام مدارس شاهد دوره دوم متوسطه دهم 98, نویسنده : teletexting heero بازدید : 218 تاريخ : سه شنبه 4 تير 1398 ساعت: 2:39

خبرنامه